KENNIS

LinkedIn succes met Cialdini

Share this post
Link Icon
Twitter Icon
LinkedIn Icon
Facebook Icon
alt

Connectieverzoeken sturen, berichten versturen, reposts plaatsen. Dit zijn de standaard LinkedIn-activiteiten. Maar hoe maak je het echte verschil?

De taak van marketing is om sales makkelijker te maken. En sales moet deals sluiten. Lees hoe je, met 2 praktijkvoorbeelden, Cialdini's overtuigingsprincipes gebruikt om je sales een boost te geven via LinkedIn!

Peter Potter

Oprichter van Subsidiemanager en Subsidiegezocht. Richt zich op fondsenwervers. Hij illustreert hoe effectief Cialdini's principes kunnen zijn.

  1. Eenheid: We zijn sneller geneigd om te verbinden met gelijkgestemde mensen. Door zijn functie als 'fondsenwerver' linkt hij eenvoudig met andere fondsenwervers - 85% accepteert zijn connectieverzoek.
  2. Nieuwsbrieven en LinkedIn posts: Met de nadruk op trends en ontwikkelingen, aangevuld met zijn ervaringen.
  3. Webinars: Nieuwe volgers ontvangen een uitnodiging voor een webinar.

Het overtuigingsprincipe consistentie; door eerst 'ja' te zeggen tegen iets kleins, zoals een webinar, wordt het eenvoudiger om een afspraak te plannen.

Lucas Hendriks

Partner bij Kenneth Smit. Doelgroep zijn commercieel directeuren. Met de focus op het behalen van meer commercieel resultaat.

Relevante reacties worden opgevolgd zonder direct te verkopen - sympathie.

Beste Marieke, ik zie dat je op mijn bijdrage hebt gereageerd. Uit interesse: wat triggerde jou om te reageren? Ik verneem graag van je! Hartelijke groet, Lucas Hendriks

95% antwoord op deze vraag, wat leidt tot nieuwe gesprekken. En daarmee commerciële kansen!

Join community

Vergeet de eindeloze uren om uit te zoeken hoe LinkedIn werkt. Jij hebt toegang tot de nieuwste best practices en slimme tactieken.